Miten tehdään toimiva somesuunnitelma – 12 kohdan lyhyt mutta tärkeä oppimäärä
Jos sosiaalisen median markkinoinnilla halutaan tulosta, se vaatii erillisen somestrategian. Kokosimme oheen lyhyen oppimäärän somesuunnitelman tärkeimmistä vaiheista.
SEO brändin ehdoilla – kun hakukoneoptimointi kohtaa aitouden
Paras SEO eli sivuston näkyvyyttä ja sijoitusta hakukoneiden silmissä parantava optimointi syntyy, kun hakukoneet ja ihmiset rakastavat samaa sisältöä. Mutta miten luoda verkkosivut, jotka puhuttelevat sekä Googlea että ihmisiä – ilman että brändi-identiteetti kärsii?
Kieletään kaikki
Globaalissa maailmassa kieli ja kulttuuri pitävät meidät suomalaisina. Markkinointiviestinnän tekstisuunnittelijoiden ja sen myötä yritysten vastuu oikeakielisyydestä ei eroa mitenkään vaikkapa journalismin vastuusta.
PowerPoint - “tylsistä turhakkeista” markkinoinnin tehopistelingoksi
PowerPoint on legenda, jonka avulla voidaan tehdä 60 dian sekavia kalvosulkeisia ja joka ei taivu oikein mihinkään. Kerralla väärin. Roihu on tehnyt PowerPointilla vaikka ja mitä visuaalista ja vuorovaikutteista sisältöä.
Jalometallia tulee ovista ja ikkunoista - Roihu taas platinakantaan
Roihu on ansainnut tänäkin vuonna Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatin, joka on näkyvä todiste yrityksen vahvasta taloudellisesta tilanteesta, hyvästä johtamisesta ja hallintotavasta sekä luotettavuudesta.