PowerPoint - “tylsistä turhakkeista” markkinoinnin tehopistelingoksi
PowerPoint on legenda, jonka avulla voidaan tehdä 60 dian sekavia kalvosulkeisia ja joka ei taivu oikein mihinkään. Kerralla väärin. Roihu on tehnyt PowerPointilla vaikka ja mitä visuaalista ja vuorovaikutteista sisältöä.
Perinteisten tekstiä, kuvia, kaavioita ja videoita sisältävien yritys-, tuote- ja hanke-esittelyjen lisäksi asiakkaat ja heidän kohderyhmänsä ovat saaneet nauttia esitystä elävöittävistä animaatioista, näyttävistä siirtymistä ja dataa selkeästi esittävistä infografiikoista.
Oiva videotyökalu
Esityksistä voi luoda tallennettuja videoita, jotka voi jakaa tai katsella ilman PowerPoint-ohjelmaa. Painikkeiden ja linkkien avulla voi luoda interaktiivisia sisältöjä esimerkiksi ohjekäyttöön tai koulutuksiin. Yritykset voivat luoda esityspohjia, jotka noudattavat brändin ilmettä ja jotka ovat helppoja käyttää koko tiimille.
Esitysten lisäksi PowerPoint on monipuolinen työkalu muun visuaalisen ja opettavaisen materiaalin luomiseen. PowerPoint voi todella olla tehokasta brändiviestintää ja tapa erottua.
Tehdään PowerPointista jälleen mahtava – ja PowerPointilla mahtavia esityksiä!