Asiantuntijat palveluksessanne
Yli puolet roihulaisista on työskennellyt samassa porukassa jo 10 vuotta. Ylpeys asiakkaista ja työssä viihtyminen ovat ne kaksi, joita ei vaihdeta.
Annamaija on perustanut Roihun jo vuonna 2003. Hänellä on pitkä kokemus kotimaisen ja kansainvälisen markkinointiviestinnän suunnittelu- ja toteutustyöstä sekä projektijohdollisista tehtävistä. Hän löytää ratkaisut asiakkaan tavoitteisiin asiantuntevasti ja tehokkaasti ja auttaa asiakkaita menestymään. Annamaija kysyy aina “Miksi?” eli mitään ei tehdä tekemisen vuoksi, vaan perustelut valinnoille pitää löytyä.
Sanna on silta asiakkaan ja suunnittelijatiimin välillä. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus markkinointiviestinnän suunnittelun johtamisesta ja brändikonseptoinnista erikokoisille ja eri aloilla toimiville asiakkaille. Sanna varmistaa, että tehty työ on konseptin mukainen ja noudattaa viestinnälle ja visuaalisuudelle asetettuja reunaehtoja ja tavoitteita. Tilaisuuden tullen Sanna heittäytyy mukaan myös suunnittelijoiden luoviin sessioihin.
Tiia tuo proikkareiden huoneeseen ja koko Roihun toimintaan uuden sukupolven näkemystä. Kansainvälisellä tutkinnolla varustettu somenatiivi katsoo asiakkaidemme projekteja raikkaasti eri silmällä. Se on rytmikästä tiimityötä parhaimmillaan. Puolibrittinä Tiia hoitaa Roihun kansainväliset asiakkaat kosmopoliitin varmuudella.
Ari-Pekka on monipuolinen, konseptoiva visuaalinen suunnittelija ja digimarkkinoinnin huippuosaaja. Hän muotoilee yrityksen viestin taitavasti eri markkinointiviestinnän keinoihin ja kanaviin – lehtien etusivuista verkkosivustoihin. Ari-Pekka on piinkova asiantuntija modernien digitaalisten kokonaisratkaisujen suunnittelussa. Hänen erikoisosaamistaan ovat lisäksi muun muassa kuvankäsittely ja kuvamanipulaatiot.
Heikin journalistitausta näkyy tekstien säväyttävyydessä ja sanataituruuden säihkeenä. Tekstisuunnittelijana hän pukee sanoiksi asiakkaan viestit monikanavaisessa markkinointiviestinnässä – kanavien lainalaisuudet ja luonteet huomioiden. Yli 10 vuotta Roihussa on tuonut kattavan kokemuksen paitsi erilaisten konseptien suunnittelusta myös asiakkaan äänen ja brändin kehittämisestä muutamaa kvartaalia pidemmällä katsannolla. Copywriter-tiimimme tuottaa myös verkkosivujen rakenne-, käytettävyys- ja sisällönsuunnittelun.
Jyrki puhuu markkinointia toisena kotimaisena. Pääaineinaan hänellä on asiakkaiden ajatusten lukeminen, palvelumuotoilu, viestinnän suunnittelu, verkkosivutuotanto, some-projektit sekä asiakkaan liiketoiminnan ymmärrys. Jyrkillä on taianomainen kyky luoda lisäarvoa ja vaihtaa "Eihän me voida" -asenteita "Miten me voisimme?" -pohdinnoiksi. Ja miksipä ei olisi, kun vyöllä on lähes 20 vuoden kokemus monikanavaisen viestinnän suunnittelusta.
Petro vastaa toimiston yksinvaltiaana velhona asiakkaiden verkkosivujen toteutuksista sekä muusta koodiin liittyvästä. Jäätävä tekninen osaaminen ja ongelmanratkaisukyky yhdistettynä edistykselliseen koodaukseen on timantinkova yhdistelmä. Jatkuva kehittyminen ja tulevaisuuden asioiden omaksuminen on tehnyt Petrosta uusien asioiden sisäänajajan Roihussa. Lisäksi hän kuvittaa, luo grafiikkaa ja tuottaa Roihun kuuluisat tunnekkeet eli modernit emojit.
Jani on tarkka. Olipa työn alla digiä tai printtiä, asiakas voi olla varma, että pikselit ovat kohdallaan ja aineisto on oikein. Suunnittelun ohella Jani hoitaa myös videokuvausta ja -editointia sekä vastaa animaatioprojekteista. Halutessasi voit kutsua Jania myös lentäjäksi: miehellä on nimittäin lain vaatima pätevyys Roihun dronen eli kuvauskopterin lennättämiseen.
Kati on visuaalisuuden erikoisosaaja. Hän suunnittelee ja toteuttaa luovat ratkaisut äärimmäisellä tarkkuudella ja yli 25 vuoden kokemuksen tuomalla kuulaalla näkemyksellä. Kati ei pelkää esittää tärkeitä kysymyksiä tai kyseenalaistaa ratkaisuja. Hieno työ ei riitä, pitää olla myös myyvä ja esimerkiksi saavutettavuus huomioitu. Kaiken päälle Katilla on korvaamatonta huippuosaamista painoteknisissä asioissa. Hän on arvokas tietopankki, kun puhutaan eri printtimateriaaleista ja niiden toimivuudesta vaihtelevissa tilanteissa. Katilla on kyky katsoa kokonaisuuksia ja luoda konsepteja, mutta myös silmää pienille yksityiskohdille.
Maaritin pitkä ja monipuolinen kokemus printistä näkyy piirun tarkkana työskentelynä. Maarit tarjoaa rutiinia, ratkaisuja ja vetoavaa luovuutta teholla ja reagointikyvyllä, jota ilman Roihu ei olisi Roihu. Maarit pitää yhdessä Katin ja Janin kanssa huolta asiakkaiden materiaalien saavutettavuudesta. Sinun ei tarvitse tietää, mitä saavutettavuuslaki edellyttää tai miten logosi PMS-värit toistuvat: Maarit ammattilaisena vastaa, että kaikki on juuri niin kuin pitää.
Satu on Roihun uusin tulokas ja monitaitoinen digimarkkinoinnin suunnittelija, joka luo vaikuttavaa markkinointisisältöä digi- ja someympäristöissä ja tukee myös Roihun printtituotantoa. Liikkuvaa kuvaa tai liikuttavaa sisältöä: täältä pesee! Sadun rikas kokemustausta markkinointiviestinnän suunnittelusta niin teknologiayrityksissä kuin yliopistomaailmassakin on nyt asiakkaidemme hyödynnettävissä. Satu tuottaa Roihuun raikasta näkökulmaa ja asiakkaille lumoavia markkinointikampanjoita.