Pajakulma Oy

Miten markkinoida ajoneuvojen varustelua, jos automerkkiä ei saa tunnistaa?

Pajakulma varustelee hyötyajoneuvoja, joiden merkki tai tunnistettava piirre ei saa näkyä markkinoinnissa. Kuvat pitää lisäksi suunnitella siten, että niiden muoto ja sisältö toimivat missä tahansa printti- ja digimateriaaleissa. Lisäksi kuvilla halutaan rakentaa brändi-ilmettä: näyttävä kuva toimii katseenvangitsijana myös asiakkaan kohderyhmän ulkopuolisille henkilöille. Kuvia on käytetty mm. verkkosivuilla ja tapahtuma- ja messumarkkinoinnissa.

Roihu on Pajakulman kokonaisvaltainen kumppani. Kuvien lisäksi myös mm. yrityksen visuaalinen ilme, verkkosivut, kanava- ja kohderyhmäkohtaiset markkinointitekstit sekä messuosastot ovat Roihun käsialaa.

  • Kuvakonseptointi ja imagokuvat
  • Valokuvaus
  • Kuvankäsittely ja manipulaatiot
  • Digitaalinen konseptointi ja verkkosivusto
  • Tapahtuma- ja messumarkkinointi ja -materiaalit
  • Yritysvideo
  • Myynnin tukimateriaalit
Teema Vaihda teemaa