Innofor Finland
Innofor näkee metsän puilta
Metsäpalveluyritys Innofor halusi viedä brändinäkyvyytensä uudelle tasolle. Roihu oli luonnollinen valinta luontoarvojen, ilmaston sekä metsän ja planeetan kunnioitukseen nojaavan metsänhoidon markkinointiin ja viestintään.
Yhdessä asiakkaan kanssa Roihu on uudistanut Innoforin visuaalisen ilmeen, verkkosivut, printti- ja digi-ilmoitusmateriaalin, tiedottamisen ja graafisen ohjeiston. Työkaluiksi laadittiin markkinointiviestinnän suunnitelma ja vuosikello.
Informatiiviset videot syventävät aihealuetta potentiaalisille asiakkaille. Webinaari ja SuomiAreenassa järjestettävä paneeli ovat esimerkkejä kattavasta ja monipuolisesta tapahtumamarkkinoinnista ja -viestinnästä. Kokonaan uuden päästöhyvityspalvelun lanseeraus on tärkein ponnistus lähitulevaisuudessa. Verkkoon laaditaan säännöllisesti artikkeleita ja someen julkaisuja.
- Visuaalinen ilme
- Verkkosivut
- Oppaat
- Ilmoitukset
- Tiedotteet
- Verkkoartikkelit
- Somejulkaisut
- Graafinen ohjeisto
- Markkinointiviestinnän suunnitelma