Landeli Group Oy

Elintarvikevalmistajan brändit ja konserni saivat lihaa luiden ympärille

Miten siirrytään tuotemerkin markkinointiosastosta konsernin brändinvartijaksi? Roihu on ollut Maalaistuote Vatajan markkinointikumppani vuodesta 2014 lähtien. Landeli-konsernin muista brändeistä Pajuniemi ja Partanen tulivat mukaan 2018 ja Lihajaloste Korpela 2020.

Roihu muokkasi asiakkaan toiveesta neljä eri tuotebrändiä tunnistettavasti osaksi Landeli-brändiä, kuitenkin tuotemerkkien vahvat omaleimaiset piirteet säilyttäen. Roihu toimii Landelin ja sen brändien ulkoistettuna markkinointiosastona.

Korpela tirisi televiossa koko kesän – Roihu kuorrutti verkon ja liekitti somekanavat

Korpelan suussa sulavat lihaherkut tähdittivät Grillimestarit Ripe & Teresa -ohjelmaa parhaaseen katseluaikaan kesäisissä perjantai-illoissa. Roihu vastasi, että saavutettu huomio hyödynnettiin maksimaalisesti: rakensimme ohjelmayhteistyölle oman laskeutumissivun, jolla huippukokkien laatimat reseptit julkaistiin, loimme ja toteutimme sosiaalisen median strategian ja sisällöt sekä laadimme näkyvyydestä etukäteistiedotteen ruokakauppojen ostajille. Tulosta syntyi: Eri kävijöiden määrä Korpelan verkkosivuilla kasvoi viime vuoden vastaavaan aikaa verrattuna 26 %, verkkosivukäyntien määrä paisui 33 % ja myös yksittäisellä sivulla vietetty aika venyi. Enemmän ja kiinnostuneempi kävijöitä, jotka nauttivat parantuneesta sisällöstä. Näin tehdään herkullista brändiä!

  • Elintarvikepuolen pakkaus- ja etikettiosaaminen
  • Tuote- ja brändivalvonta
  • Tuote- ja annoskuvaukset
  • Pakkaus- ja etikettisuunnittelu
  • Kampanjasuunnittelu
  • Landeli-verkkosivut
Teema Vaihda teemaa