
Miten kahvakuulien nostelu nosti liiketulosta
Kevät on monissa yrityksissä tilinpäätöksen aikaa. Avainlukuja analysoidaan tarkasti; kuinka paljon liikevaihto kasvoi, nousiko henkilöstökulut, mitä jäi viivan alle? Numerot ovat tärkeitä ja kertovat yrityksen kehityksen suunnasta. Mutta kuinka paljon analysoidaan laadullisia tekijöitä?
Vaikuta ja vaikutu videon keinoin
Video on sisältömarkkinoinnin kuningas ja liikkuva kuva kaikkien huulilla. Video liikkuu verkossa vaivatta, sen jakelu eri kanavissa on helppoa ja vaivatonta. Se vetoaa tarvittaessa tunteisiin ja kertoo koskettavankin tarinan sekunneissa.

Missä viipyy yritys-Tinder?
Henkilökemiasta puhutaan toimivan asiakassuhteen edellytyksenä kyllästymiseen asti. Samalla tavalla pitäisi puhua yrityskemiasta. Miksi teknologia ei tartu tähän mahdollisuuteen?

Työ ja opetus pelaavat yhteen
Työharjoitteluni Roihu Inc:ssä on näyttänyt, että teoriaa tarvitaan, mutta itse työ on paras opettaja.

Verkkonäkyvyyden viidakossa, osa 3: Entäs se tekninen puoli?
Verkkonäkyvyyteen ja nettimarkkinointiin liittyy erilaisia käsitteitä ja toiminnallisuuksia, jotka kaipaavat avaamista mahdollisimman kansankielelle. Blogin kirjoitussarjassa tarjoamme lyhyen oppimäärän aiheeseen.