Roihu Inc. Tampereen uuden korkeakouluyhteisön markkinoinnin ja viestinnän kumppaniksi

Roihu Inc. on valittu uuden korkeakouluyhteisön markkinoinnin ja viestinnän tuotannon toteuttajaksi kilpailutuksen kautta 14 ehdokkaan joukosta. Kilpailutukseen lähetetyt referenssikuvaukset arvioitiin omaleimaisuuden, kekseliäisyyden ja toimivuuden perusteella. – Kaikki Roihu Inc:n referenssinäytteet arvioitiin kekseliäiksi ja tyylikkäiksi sekä kohderyhmille toimiviksi, hankintapäätöksessä todetaan.


Brändin ja tunnettuuden luottamustehtävä

Tampereen yliopisto, Tampereen teknillinen yliopisto ja Tampereen ammattikorkeakoulu aloittavat Tampereen uutena korkeakouluyhteisönä vuonna 2019. Markkinoinnin ja viestinnän tuotannot ovat keskeinen osa korkeakouluyhteisön markkinointia ja brändin tunnettuutta.


Monipuoliset ja muuttuvat kohderyhmät

Uusi korkeakouluyhteisö viestii useille kohderyhmille: muun muassa potentiaalisille hakijoille, yrityksille ja yhteisöille, strategisille kumppaneille, kansainvälisille verkostoille sekä rahoittajille. Laadun täytyy olla pitävää ja materiaaleissa huomioida vaihtuvat kohderyhmät kaikissa tilanteissa. – Tampereen korkeakouluyhteisön muodostuminen on maailmanlaajuisestikin merkittävää. Olemme ylpeitä, että saamme olla näin ainutlaatuisessa tilanteessa markkinoinnin ja viestinnän kumppanina, Roihu Inc:n toimitusjohtaja Annamaija Flinkkilä-Lehtonen sanoo. Tampereen uuden korkeakouluyhteisön markkinointiviestinnän toimet pyörähtävät syksyn aikana käyntiin Suomessa ja kansainvälisesti.