SuunnittelijaOn aika kaivaa jälleen jakkupuku kaapista ja laskostaa leivontaessu tilalle, jättää koulureppu nurkkaan ja pinkaista kohti uutta työharjoittelupaikkaa. Roihu Inc:iin, Jihaa! World, here I come (again).

Innostus, kauhistus ja ihastus. Toisaalta oli ihanaa kuulla pitkästä aikaa kaivattuja sulosointuja markkinointiviestinnästä ja markkinoinnista, asiakaslupauksista ja erottuvuustekijöistä. Toisaalta mukana oli kauhua, sen sijaan että soljahtaisin takaisin työelämään tuttujen asioiden keskelle, katsonkin nyt alaa hieman toisesta vinkkelistä – olenhan nyt harjoittelemassa ulkoasuntoteuttajan tutkintoa varten.

Lue lisää

Nyt pitäisi kaikin tavoin tavoitella liikevaihdon kasvua. Markkinointi vaikuttaa suoraan liikevaihtoon, eikä siitä pitäisi leikata. Suomalainen yritysjohtaja on yleensä hirveän looginen, mutta tässä kohtaa ajatus harhailee.

Lue lisää

Markkinointiviestinnän (ja miksei monen muunkin asian) parissa työskentelee paljon innostuneita, intohimoisia ja työtään rakastavia ihmisiä. Lasken itseni tähän ryhmään: kun innostun, painan kaasun pohjaan. Miksi huomenna, miksi ei tänään? Teen kaiken sydämellä. Asioihin kuuluu heittäytyä. Jos et rakasta sitä mitä teet, miksi teet sitä? 

Lue lisää