Huoneentaulut ovat kivoja. Jos jokin lause on kantanut vuosituhansia tai jopa -kymmeniä, täytyy siinä olla suurta viisautta. Copywriterimme Jyrki lähti peilaamaan viestintätoimiston työtä ikivihreisiin lohkaisuihin.
Edellä luit juuri muistisäännön markkinointiviestinnän vuoteen 2022. Markkinoinnin strategioita ja operaatioita tulee tehdä perustuen tietoon ja numeroihin, ja tuossa se tieto on tiivistettynä. Seuraavassa ovat siis minun 5 varmaa hevosta vuoden 2022 laukkakisoihin eli mitä kehityskulkuja markkinointiviestinnässä kannattaa huomioida tämän vuoden aikana.
1. Laatu
LinkedIn-markkinointi ja mainonta on toki moninkertaisesti kalliimpaa kuin esimerkiksi Facebookissa mainostaminen, mutta myös liidit ovat laadukkaampia ja panostukset tuottavampia. “Linkkarista” verkkosivuillesi ohjattu potentiaalinen asiakas viihtyy sivuilla keskimäärin pidempään kuin Facebookin kautta tullut. Eikä se hintakaan pilviä hivo: muutamalla satasella tavoittaa kymmeniä tuhansia potentiaalisia asiakkaita.