Verkkonäkyvyyden viidakossa, osa 1: Miten hakukoneet toimivat?
Verkkonäkyvyyteen ja nettimarkkinointiin liittyy erilaisia käsitteitä ja toiminnallisuuksia, jotka kaipaavat avaamista mahdollisimman kansankielelle. Blogin uudessa kirjoitussarjassa tarjoamme lyhyen oppimäärän aiheeseen.
Miksi markkinointi on marginaalissa?
Keskuskauppakamarin selvityksen mukaan markkinoinnin ammattilaiset ovat selkeästi aliedustettuina pörssiyhtiöiden hallituksissa. Vain prosentilla pörssiyhtiöiden hallitusten jäsenistä on taustaa henkilöstöjohdossa tai markkinoinnin ja viestinnän johdossa.
Hakusanojen sietämätön päälleliimaus
Olemme hakukoneiden, hakusanojen ja hakukonemarkkinoinnin asiantuntija. Saat meiltä kätevästi ammattiosaamista Googlen, Yahoon, Bingin ja muiden hakukoneiden näkyvyydessä. Olipa kyse hakusanoista tai hakukonemarkkinoinnista, tiedämme kaikki ajankohtaiset tuulet. Meistä on tärkeää, että hakukoneosumat ja hakukonelöydettävyys onnistuvat. Tutustu hakukonepalveluihimme tarkemmin.
Mahdollista vain Suomessa: brändit huijaavat
Satuin selailemaan tv-ohjelmatietoja, kun verkkokalvolle pamahti tieto dokumentista, joka oli otsikoitu: Näin brändit huijaavat. Vuonna 2013 ensi-iltansa saaneessa dokumentissa “paljastetaan, miten markkinoijat ja suuret brändit saavat Facebook-päivityksilleen valtavasti tykkäyksiä, YouTube-videoilleen lukuisia katselukertoja ja miten sosiaalisessa mediassa käytyihin keskusteluihin vaikutetaan”.
- < Edellinen
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7 (nykyinen)
- 8
- 9
- 10
- Seuraava >