22.3.2019 14.22

Vaikuta ja vaikutu videon keinoin

Video on sisältömarkkinoinnin kuningas ja liikkuva kuva kaikkien huulilla. Video liikkuu verkossa vaivatta, sen jakelu eri kanavissa on helppoa ja vaivatonta. Se vetoaa tarvittaessa tunteisiin ja kertoo koskettavankin tarinan sekunneissa.

11.10.2018 15.25

Missä viipyy yritys-Tinder?

Henkilökemiasta puhutaan toimivan asiakassuhteen edellytyksenä kyllästymiseen asti. Samalla tavalla pitäisi puhua yrityskemiasta. Miksi teknologia ei tartu tähän mahdollisuuteen?

5.10.2018 13.37

Työ ja opetus pelaavat yhteen

Työharjoitteluni Roihu Inc:ssä on näyttänyt, että teoriaa tarvitaan, mutta itse työ on paras opettaja.

25.6.2018 15.39

Verkkonäkyvyyden viidakossa, osa 3: Entäs se tekninen puoli?

Verkkonäkyvyyteen ja nettimarkkinointiin liittyy erilaisia käsitteitä ja toiminnallisuuksia, jotka kaipaavat avaamista mahdollisimman kansankielelle. Blogin kirjoitussarjassa tarjoamme lyhyen oppimäärän aiheeseen.

7.5.2018 15.51

Verkkonäkyvyyden viidakon paluu: Orgaaninen hakukonenäkyvyys

Verkkonäkyvyyteen ja nettimarkkinointiin liittyy erilaisia käsitteitä ja toiminnallisuuksia, jotka kaipaavat avaamista mahdollisimman kansankielelle. Blogin kirjoitussarjassa tarjoamme lyhyen oppimäärän aiheeseen.

Teema Vaihda teemaa