Kampanjasta koko kansan puheenaihe tai autojono pihaan
Mietityttääkö brändityön merkitys tai markkinoinnin vaikuttavuus? Markkinointiviestintä ja brändi on joskus vaikeaa mitata, mutta oikein toteutettuna niiden tehokkuutta ei voi kyseenalaistaa! Mutta mitä pitää sanoa, että kansa kiinnostuu?
Roihu nousi Kestomenestyjäksi – ja Tampereen top 3:een!
Roihu Inc. sai Kauppalehden Kestomenestyjä-sertifikaatin. Vaatimuksia Kestomenestyjäksi ovat sijoittuminen sekä kaikkien suomalaisten yritysten että oman alan yritysten parhaiden joukkoon neljänä vuonna peräkkäin. Kestomenestyjä-yritysten joukossa on vain 3 % suomalaisyrityksistä. Mikä tekee Menestyjän? Menestyjäyritysten ominaisuuksia ovat vakiintunut toiminta, vakaa kasvukehitys, hyvä tulos ja kannattavuus, vahva rahoitusrakenne sekä jatkuvan toiminnan turvaava maksuvalmius. Kestomenestyjä 2021-2024-luokitukset perustuvat tilikausiin aikavälillä 2020/06-2024/05. Kauppalehden Menestyjät-listalla Roihu Inc. on ollut jo vuodesta 2019. Saman kokoluokan tamperelaisia markkinointiviestinnän yrityksiä on Roihun lisäksi tuoreimmalla listalla vain kaksi. Vuosittaisiin, oikaistuihin tilinpäätöstietoihin perustuvassa menestyjäluokituksessa yrityksen taloudellinen suorituskyky pisteytetään usean eri tunnusluvun pohjalta. Kultakin osa−alueelta yritys saa pisteet omassa kokoluokassaan: vertailua tehdään kaikkiin Alma Talentin tietokannan yrityksiin sekä yrityksen oman toimialan muihin yrityksiin.
Mieleni minun markkinoivi eli miten Kalevalasta tulee Sampo?
Kalevala sisältää valtavan paljon vanhaa viisautta. Löydämme runoista tiedon niin kaskiviljelyn kauneudesta kuin kalojen kallonmuodoista. Mutta ei kai Kalevalassa markkinoinnista puhuta? No ei suoranaisesti markkinoinnista, mutta suuri osa eeposta on kosioretkiä tai muita mainemittelöitä. Sisällön lisäksi oppia on ammennettavissa itse kirjan rakenteesta.
Brändi = sydäntä, suuntaa ja säntillisyyttä
Se, mitä ihmiset ajattelevat, tuntevat tai kertovat tuotteestasi tai yrityksestäsi, on brändi. Hyvän brändin resepti on yksinkertainen: sydäntä, suuntaa ja säntillisyyttä.
Miten haulikkoammunnasta tuli taikuutta tarinoiden valtamerellä?
20-vuotias Roihu Inc. perustettiin nykyajasta poikkeavaan markkinointiviestinnän toimintaympäristöön. Digitalisaatio on ollut nopeampaa ja läpäisevämpää kuin aikoinaan arvailtiin. Mitä tapahtui ja mitä tekivät ammattilaiset, kun mainostoimistoista kuoriutui markkinointiviestinnän strategisia kumppaneita?
- < Edellinen
- 1
- 2 (nykyinen)
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 10
- Seuraava >