3.11.2025 10.29

Digitaalinen käyntikorttisi on rypistynyt – Milloin on aika uudistaa verkkosivusto?

Verkkosivustosi pitäisi olla ahkerin myyjäsi ja väsymättömin lähettilääsi, mutta vanhentunut ulkoasu, piinallinen hitaus ja sekava käytettävyys murentavat uskottavuuttasi ja ajavat asiakkaat kilpailijoiden luo. Lue seitsemän armotonta merkkiä, jotka paljastavat, milloin on korkea aika uudistaa digitaalinen lippulaivasi ja varmistaa, että olet olemassa myös tulevaisuuden tekoälypohjaisissa hauissa.

9.9.2025 13.20

Miten tehdään toimiva somesuunnitelma – 12 kohdan lyhyt mutta tärkeä oppimäärä

Jos sosiaalisen median markkinoinnilla halutaan tulosta, se vaatii erillisen somestrategian. Kokosimme oheen lyhyen oppimäärän somesuunnitelman tärkeimmistä vaiheista.

6.6.2025 12.51

SEO brändin ehdoilla – kun hakukoneoptimointi kohtaa aitouden

Paras SEO eli sivuston näkyvyyttä ja sijoitusta hakukoneiden silmissä parantava optimointi syntyy, kun hakukoneet ja ihmiset rakastavat samaa sisältöä. Mutta miten luoda verkkosivut, jotka puhuttelevat sekä Googlea että ihmisiä – ilman että brändi-identiteetti kärsii?

8.4.2025 17.03

Kieletään kaikki

Globaalissa maailmassa kieli ja kulttuuri pitävät meidät suomalaisina. Markkinointiviestinnän tekstisuunnittelijoiden ja sen myötä yritysten vastuu oikeakielisyydestä ei eroa mitenkään vaikkapa journalismin vastuusta.

13.11.2024 10.24

PowerPoint - “tylsistä turhakkeista” markkinoinnin tehopistelingoksi

PowerPoint on legenda, jonka avulla voidaan tehdä 60 dian sekavia kalvosulkeisia ja joka ei taivu oikein mihinkään. Kerralla väärin. Roihu on tehnyt PowerPointilla vaikka ja mitä visuaalista ja vuorovaikutteista sisältöä.

Teema Vaihda teemaa