Myyttejä murtamassa: Markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaatiosta liikkuu vääriä käsityksiä, joten on syytä oikoa keskeisimpiä niistä. Mutta sitä ennen on paikallaan lyhyesti kerrata mitä käsite pitää sisällään. Markkinoinnin automaatio tarkoittaa oleellista ja oikea-aikaista viestintää asiakkaille. Tavoitteena on tuottaa kohdennetun (usein pääosin digitaalisen) viestinnän keinoin hyvää sisältöä ja sellaista informaatiota, jota asiakkaat haluavat: markkinointia joka tuntuu asiakkaalle luonnolliselta, hyvältä palvelulta.

Älä muutu, vaan uudistu – näin syntyi Business Battle
Uuden konseptin, olipa kyseessä tapahtuman, tuotteen/palvelun tai markkinointiviestinnän konsepti, rakentaminen on hauskaa, jännittävää ja raskasta. Historian viitekehyksen puuttuessa jokainen päätös ja linjanveto on kuin ensimmäinen hiihtoura umpihangessa.
Brändille arvonnousua yrityksen sisältä
Oletko törmännyt sosiaalisessa mediassa yrityksen päivitykseen, jonka perässä on henkilöity allekirjoitus? Entä oletko huomannut tilanteita, joissa yrityksen markkinointia tekevät muutkin kuin markkinointivastaavat?
Indonesiasta Suomeen: "Lost in Translations"
Olen eksynyt Suomessa melkein kaksi vuotta, kun päätin meneväni suomen kielikurssille. Matkani Suomessa jatkuu työharjoitteluun koputettuani erään oven eli Roihun oven ja kysyin työharjoittelupaikasta (huonolla suomen kielellä). Roihussa taas olen eksynyt suomen kielessä. Täällä varmasti selkosuomi ei puhuta. Täällä puhutaan nopeampi kuin juna. Kymmeniä eli satoja uusia sanoja tulee joka päivä.
- < Edellinen
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8 (nykyinen)
- 9
- 10
- Seuraava >