laiska 2

cover under

cover phone

\"cover

 

 

Aina ajankohtaista

Tietoa ja ajankohtaista asiaa markkinointiviestinnästä, ole hyvä! Näin selviävät sosiaalisen median salat, monikanavaisen viestinnän mutkat avautuvat ja markkinoinnin trendit tulevat tutuiksi. Tarjolla myös Roihu Inc:n kuulumisia!

  • All
  • Ajankohtaista
  • MarkkinoinninTrendit
  • Muistilista
  • RoihuInc.
  • Työpöydällä
  • Default
  • Title
  • Date
  • Random
  • pieni fuusio

    Ajankohtaista 27.4.2017

    Muutoksen tuulia Roihu Inc:ssä

    Roihu Inc. on 15.3. alkaen muuttanut uusiin toimitiloihin. Uusi liiketila Tampereen ydinkeskustassa Kauppakadulla on liiketoimintamme tarpeisiin aiempaa paremmin soveltuva, ja samalla saavutettavuutemme paranee. Tervetuloa tutustumaan uusiin tiloihimme

    (Kauppakatu 11 C, 5. krs).

    Lue lisää
    • RoihuInc.
  • roihuinc joulukortti 2016 thumb

    Roihu Inc. 7.12.2016

    Joulun aukioloajat

    Roihu Inc. rauhoittuu joulun viettoon.

    Lue lisää
    • RoihuInc.
  • bb2016

    Ajankohtaista 7.12.2016

    Business Battle nosti talouskissan pöydälle

    Toista kertaa järjestetty yritysjohdon asiantuntijatapahtuma kyseenalaisti suomalaisten päätöksentekoa ja pohti kansainvälistymisen resurssien riittämättömyyttä sekä asiakaslähtöisyyttä.

    Lue lisää
    • Ajankohtaista
  • Muistilista

    Mattimyöhäisten joulumuistamiset. Pääsikö joulu yllättämään? Kysy meiltä apua ideoihin ja toteutuksiin!


    Ensi vuoden tapahtumat ylös. Merkitse ensi vuoden tärkeimmät tapahtumat kalenteriisi viimeistään nyt, niin olet kelkassa heti kun kinkut ja rosollit on sulateltu. Ota yhteyttä projektipäälliköihimme Maijuun ja Annamaijaan, niin käydään läpi markkinointiviestintä vuodelle 2017.


    Verkkosivut: Uudet verkkosivut pitäisi saada, mutta millaiset: kerralla skrollattava onepager vai perinteinen verkkosivu? Kysy lisää

     

    Lue lisää
    • Muistilista
  • www webdesign

    Markkinoinnin trendit 29.9.2016

    Unohda www-uudistus?

    Verkkosivu-uudistus on aivan turha projekti, jos sen tekee vain omaksi ilokseen.

    Lue lisää
  • www corelase

    Työpöydällä 29.9.2016

    Maailman toiseksi suurin tuntematon – vaan ei kauan!

    Suomalainen Corelase Oy on maailman toiseksi suurin kuitulaser-resonaattorien valmistaja. Yhtiön jalansija Aasian markkinoilla kasvaa. Asiakkaat ovat tyytyväisiä ja uudet tuotteet mullistavia. Kunnianhimoa ja osaamista riittää.

    Lue lisää
  • kesa 2016 pieni

    Roihu Inc. 8.6.2016

    Kesän aukioloajat

    Lue lisää
    • RoihuInc.
  • business battle pieni

    Roihu Inc. 8.6.2016

    Business Battle: Art of Fear – uskallatko tulla mukaan?

    Elämyksellinen yritys- ja markkinointijohdon sparraustapahtuma Business Battle haastaa tänä vuonna kohtaamaan pelkoja aasialaisten taistelulajien äärellä. Tapahtuman liput ovat myynnissä.

    Lue lisää
    • RoihuInc.
  • some 600

    Markkinoinnin trendit 8.6.2016

    Rikotko lakia some-markkinoinnissa?

    Sosiaalinen media on todellinen markkinointiviestinnän villi länsi. Usein yrityksiltä unohtuu, että myös somessa tulee noudattaa lakia ja kanavakohtaisia sääntöjä.

    Lue lisää
    • MarkkinoinninTrendit
  • milta grilli kuulostaa tausta

    Työpöydällä 8.6.2016

    Maalaistuote Vataja metsästää grillin ääntä

    – Grillaus on “kokovartaloelämys”, julistaa Roihu Inc:n copywriter Heikki Väliniemi. Näistä lähtökohdista rakennettiin Maalaistuote Vatajan mehevä “Miltä grilli kuulostaa?” -kesäkampanja.

    Lue lisää
    • Työpöydällä
  • purso premium partner pieni

    Työpöydällä 11.3.2016

    Purso Oy on Premium Partner, myös viestinnässään

    – Kun tunnistaa, mitä yritys todella merkitsee asiakkailleen, ollaan viestinnällisen erottuvuustekijän äärellä, toteaa Roihu Inc:n strategiajohtaja Janiina Ojanen.

    Lue lisää
    • Työpöydällä
  • yllatyskyykky pieni

    Roihu Inc. 11.3.2016

    Yllätyskyykky!

    Kun Roihu Inc:n toimistolla alkaa soida Rockyn tunnusmusiikki, tiimi ponkaisee ylös. On taukojumpan aika.

    Lue lisää
    • RoihuInc.
  • pida loistava yritysesittely pieni

    Markkinoinnin trendit 11.3.2016

    Pidä loistava yritysesittely!

    Tässä kolme tärkeää vinkkiä hyvän yritysesittelyn pitämiseen. Ole hyvä!

    Lue lisää
    • MarkkinoinninTrendit
  • suisto pieni

    Työpöydällä 23.10.2015

    Suisto Engineering haastaa mahdottoman eikä epäröi kertoa siitä

    Suunnittelutoimisto Suisto Engineering näkee mahdollisuutena haasteet, joihin muut eivät rohkene ryhtyä – ja halusi kertoa siitä Roihu Inc:n avulla myös muille.

    Lue lisää
    • Työpöydällä
  • pelillistaminen pieni

    Markkinoinnin trendit 23.10.2015

    Pelillistäminen

    Mitä pelillistäminen on ja kuinka se toimii markkinointiviestinnässä? Pelin lisääminen yrityksen verkkosivustolle ei riitä, vaan pelillistämisestä puhuttaessa tarkoitetaan innostavaa ja tiivistahtista vuorovaikutusta, joka kannustaa yhteistyöhön tai toimintaan – peleistä tutuin keinoin.

    Lue lisää
    • MarkkinoinninTrendit
  • joulu

    Roihu Inc. 03.12.2015

    Ota joululle aikaa joulunaikaan!

    Roihu Inc. viettää joululomaa 23.12.–3.1.2016. 

    Toivotamme rentouttavaa joulunaikaa ja energistä alkua vuodelle 2016!

    Lue lisää
  • pieni fuusio

    Roihu Inc. 31.8.2015

    Roihu Inc. -yritysperhe fuusioitui

    Roihu Inc. -yritysperheeseen kuuluneet kolme yhtiötä, Roihu Creative Oy, Liekki Innovative Oy ja Roihu In Communication Oy fuusioituivat 31.8.2015.

    Lue lisää
    • RoihuInc.
  • pieni fuusio

    Roihu Inc. 21.9.2015

    Nyt isketään lamaa turpaan!

    Uudenlaisessa yritysjohdon asiantuntijatapahtumassa suomalaisen liike-elämän huippunimet nousevat kehään ottamaan toisistaan mittaa! Tule todistamaan ringside-paikalta, kuinka menestyjät kamppailevat verbaalissa mittelöissä aseinaan kokemus ja näkemys siitä, kuinka huippubrändejä rakennetaan.

    Lue lisää
    • RoihuInc.
  • Markkinoinnin trendit 10.6.2015

    Paras some yritykselle?

    Sosiaalinen media ei toimi kuten perinteiset markkinointikanavat. Somessa sana on vapaa, hyvässä ja pahassa. Se ei ole ilmaista, eikä sen arvo yleensä ole suoraan euromääräinen. Voiko siitä olla yritykselle oikeaa hyötyä? Miten sitä voi hallita?

    Lue lisää
    • MarkkinoinninTrendit
  • Roihu Inc. 10.6.2015

    Loma lähestyy – kesän aukioloajat

    Roihu Inc. lomailee 13.–26.7.2015. Muina ajankohtina palvelemme normaalisti. 

    Lue lisää
    • RoihuInc.
  • Työpöydällä 10.6.2015

    Business Battlessa ei ole torjuntavoittoja

    DEBATE/CREATE Business Battlessa vedetään lamaa turpaan! Marraskuun 5. päivänä Tampereella järjestetään uudenlainen liikkeenjohdon seminaari. Elämyksellinen tapahtuma asettaa bisnesmenestyjät markkinointiguru Alf Rehnin johdolla nyrkkeilykehään.

    Lue lisää
    • Työpöydällä
  • Markkinoinnin trendit 12.3.2015

    Huom! Varoitusmerkinnät muuttuvat

    EU on uudistanut kemikaaleja koskevaa lainsäädäntöään. Muutos aiheuttaa päivityksen kemikaalien pakkauksissa ja etiketeissä käytettäviin varoitusmerkkeihin. 

    Lue lisää
    • MarkkinoinninTrendit
  • Roihu Inc. 12.3.2015

    Sisältömarkkinoinnin avulla huipulle? – Case Vuorenvalloitus 

    Nikander.fi, Roihu Inc. ja useat muut yritykset tukevat Janiina Ojasen tavoitetta kiivetä elokuussa 2015 Alppien korkeimman vuoren, Mont Blancin huipulle. Miksi?

    Lue lisää
    • RoihuInc.
  • Työpöydällä 12.3.2015

    Tullinkulman Työterveys on Mielekäs asiakas

    Tullinkulman Työterveydellä on tänä vuonna monta syytä juhlaan. Toiminnan laadukkuudesta on saatu tunnustus ja kokonaisviestintään vetoapua Roihu Inc:ltä.

    Lue lisää
    • Työpöydällä
  • Työpöydällä 12.3.2015

    Maalaistuote Vatajan viestissä on aitouden tuntu

    Maalaistuote Vataja uudisti markkinointiviestintänsä ydinsanoman kertomaan siitä, mistä Vatajan lihatuotteissa on todella kysymys: mausta ja puhtaudesta.

    Lue lisää
    • Työpöydällä
  • Markkinoinnin trendit 12.3.2015

    UGC – Antakaa määki huudan!

    User Generated Content (UGC) tarkoittaa käyttäjien tuottamaa verkkosisältöä. Kaikkien tuntema UGC-muoto on sosiaalisen median postausten kirjoittaminen ja kommentointi. Kaikki siitä puhuvat, mutta mikä tämän arvo on liiketoiminnalle?

    UGC on muuttanut sisältöjen kuluttamistapaa ja sisältöihin kohdistuvaa arvopohjaa. Vuorovaikutteisessa verkkoympäristössä käyttäjä voi kuluttaa ja tuottaa sisältöä yhtä aikaa. Julkaisukynnys on matala ja yksittäinen henkilö voi saada miljoonapäisen globaalin yleisön. 

    Lue lisää
    • MarkkinoinninTrendit
  • Roihu Inc. 4.11.2014

    Viinitynnyri löysi voittajansa

    Roihu Inc. järjesti Alihankinta 2014 -messuilla arvonnan, jonka palkintona oli viinin tarjoilutynnyri sisältöineen. Suuren suosion saavuttaneen messuarvonnan tyytyväinen voittaja tavoitettiin aurinkoisena keskiviikkoiltapäivänä.

    Onnettaren suosikki oli uusikaupunkilainen Tommi Suutari. Lomapäivänään tavoitettu Tommi riemuitsi voitostaan yllättyneenä: "Fantastinen tunnelma, juhlathan tässä täytyy pitää!".

    Toivotamme Tommille ja hänen juhlaseurueelleen mukavia hetkiä viinitynnyrillisen parissa!

    Lue lisää
    • RoihuInc.
  • Markkinoinnin trendit 15.11.2014

    Myynnin mentalistit eli miten markkinoinnin automaatio toimii

    Markkinoinnin automaatio tarkoittaa oleellista ja oikea-aikaista viestintää asiakkaille. Tavoitteena on tuottaa kohdennetun (usein pääosin digitaalisen) viestinnän keinoin hyvää sisältöä ja sellaista informaatiota, jota asiakkaat haluavat: markkinointia joka tuntuu asiakkaalle luonnolliselta, ennemmin hyvältä ja miellyttävältä palvelulta kuin markkinoinnilta. Markkinoinnin automaatio tukee asiakkaan tilannetta ja ostoprosessia. Kun asiakas on ilmoittanut kiinnostuksestaan, seuraavia viestejä ja niiden sisältämiä aktivointeja voidaan kohdentaa ja ohjata asiakkaan kiinnostuksen mukaan.

    Lue lisää
    • MarkkinoinninTrendit
  • Työpöydällä 12.11.2014

    Huippuasiantuntijan viestiä rakentamassa

    Mekaniikan suunnittelupalveluihin ja projektien johtamiseen keskittynyt asiantuntijayritys Enmac Oy on dynaaminen ja innovatiivinen asiantuntijayritys, joka haastaa osaamisensa vaativissa projekteissa.

    Enmac osallistuu kansainväliseen ITER-projektiin suunnittelemalla osan maailman ensimmäiseen fuusioreaktoriin. ITER on vaativuudeltaan omaa luokkaansa koko maailman mittakaavassa. Enmacin suunnittelupöydältä on kotoisin myös laite, jonka avulla ydinpolttoaineen loppusijoituskapselit sijoitetaan aikanaan maaperään.

    Lue lisää
    • Työpöydällä
  • Työpöydällä 12.11.2014

    Markkinointiviestintää kotiautomaation asiantuntijalle

    4Home on suomalainen asiantuntijayritys, joka tarjoaa kotiautomaation hallintaratkaisua koteihin ja julkisiin tiloihin. 4Homen tarjoaman palvelun avulla voidaan kodin turvallisuus, viihde ja vaikkapa ilmastointi yhdistää samalla laitteella hallittavaksi kokonaisuudeksi.

    Lue lisää
    • Työpöydällä
  • Markkinoinnin trendit 5.11.2014

    Meemien maailma

    Internet-markkinointi on vakinaistanut asemansa, niin myös nettitermit. Roihu Inc. ottaa tällä kertaa käsittelyyn sanan meemi. 

    Meemi tarkoittaa samaa kuin internet-ilmiö. Internetissä leviää jokin uusi mielenkiintoinen viestinnällinen sisältö, joka saavuttaa lyhyessä ajassa suurta suosiota. Ihmiset jakavat tietoa eteenpäin, jolloin tieto replikoituu – eli kopioituu ja toistuu – ja jatkaa elämistään verkkomaailmassa. Meemi voi olla video, kuva, henkilö tai vaikka yrityksen kampanjasivu. Alunperin meemi-sanan isänä tunnetaan Richard Dawkins, joka poimi sanalle "kopioituja" tai "replikaattori" lyhenteen kreikkalaisesta "mimeme"-sanasta. 

    Lue lisää
    • MarkkinoinninTrendit

Ota yhteyttä

Liiketoimintaasi tukevaa palvelua:

Brändisi ansaitsee monikanavaisen tarinan,
joka tavoittaa ja puhuttelee kohderyhmiäsi.

Ota yhteyttä!